دستگیری جاعل مدارک پزشکی در گنبد و چند خبر کوتاه از گلستان

دستگیری جاعل مدارک پزشکی در گنبد و چند خبر کوتاه از گلستان

499

دستگیری جاعل مدارک پزشکی در گنبد و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - بازسازی ناوگان و تجهیزات راهداری استان، فراخوان ارسال آثار تجسمی با موضوع حاج قاسم سلیمانی و دستگیری جاعل حرفه‌ای مدارک کمیسیون پزشکی در گنبد از...

دستگیری جاعل مدارک پزشکی در گنبد و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - بازسازی ناوگان و تجهیزات راهداری استان، فراخوان ارسال آثار تجسمی با موضوع حاج قاسم سلیمانی و دستگیری جاعل حرفه‌ای مدارک کمیسیون پزشکی در گنبد از جمله اخبار کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است.

استاندار گلستان در دیدار با سفیر ویتنام و معاون وزیر کشاورزی این کشور از همکاری مشترک در حوزه شیلات و آبزی پروری در سواحل گلستان خبر داد.

هادی حق شناس اظهار داشت: از حضور سرمایه گذاران ویتنامی در گلستان استقبال می کنیم و بر این باوریم که با توجه به وجود سواحل بکر و ارزشمند گلستان، همکاری در زمینه آبزی پروری می تواند به اقتصاد دو کشور کمک کند.

وی افزود: سایت پرورش میگوی گمیشان و همچنین توانمندی گلستان در زمینه تولید ماهیان خاویاری و استخوانی می تواند با حضور سرمایه گذاران ویتنامی موجب رشد اقتصادی و اشتغالزایی شود.

**

فراخوان آثار تجسمی حوزه هنری گلستان با موضوع ارج نهادن به مقام و منزلت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در زمینه طراحی، نقاشی، نقاشی‌خط، پوستر و تصویرسازی منتشر شد.

علاقمندان می توانند تا ۱۰ روز آینده آثار خود را به واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گلستان ارسال کنند.

**

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به شروع فصل سرما و فعالیت های راهداری زمستانه، از بازسازی و تجهیزات راهداری استان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد .

مهدی میقانی گفت : با این اعتبار ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و ۳۰ فقره تجهیزات راهداری شامل نمک‌پاش و تیغه برف‌روب تعمیر و آماده عملیات اجرایی شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: جاعل حرفه‌ای مدارک کمیسیون پزشکی یکی از ادارات این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ محمود علی‌فر با اشاره به کشف ۲ مهر پزشکی جعلی از مخفیگاه متهم افزود: این فرد در تحقیقات پلیس به جعل مدارک کمیسیون‌های پزشکی یکی از ادارات شهرستان اعتراف کرد.

**

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: با دستور دادستانی نوجوان کارتن‌خواب و فراری این شهرستان به بهزیستی گنبدکاووس سپرده شد.

علی خانی افزود: این نوجوان که مشکلات ذهنی دارد حاضر به بازگشت به منزل خود نبوده و در کوچه‌ها و خیابان‌ها زندگی می‌کرد که پس از بررسی وضعیت، بهزیستی مکلف به ساماندهی و تعیین تکلیف وی شد.

** رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان از کشاورزان خسارت دیده از سیل ابتدای امسال خواست برای دریافت تسهیلات به جهادکشاورزی استان یا مدیریت شهرستان‌ها مراجعه کرده تا به بانک‌های عامل معرفی شوند.

مختار مهاجر افزود: تاکنون یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کشاورزان خسارت دیده استان گلستان پرداخت شد .

خاطرات شما از سفر به دستگیری جاعل مدارک پزشکی در گنبد و چند خبر کوتاه از گلستان نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.