پیکر شهید مظفری‌نیا درجوار کریمه اهل بیت(ع) آرام گرفت

پیکر شهید مظفری‌نیا درجوار کریمه اهل بیت(ع) آرام گرفت

429

پیکر شهید مظفری‌نیا درجوار کریمه اهل بیت(ع) آرام گرفت

قم- ایرنا- پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا از همرزمان سردار سرافراز مقاومت روز سه‌شنبه در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد....

پیکر شهید مظفری‌نیا درجوار کریمه اهل بیت(ع) آرام گرفت

قم- ایرنا- پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا از همرزمان سردار سرافراز مقاومت روز سه‌شنبه در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

مراسم خاکسپاری پیکر مطهر شهید قمی مقاومت اسلامی شهروز مظفری‌نیا پیش از ظهر امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان استانی و طلاب حوزه‌های علمیه درصحن امام رضا(ع) حرم مطهر برگزار شد.

مرثیه خوانی بر رثای اهل بیت(ع) و طنین شعارهای «مرگ بر آمریکا» در تمام زمان برگزاری این مراسم روحانی حاکم بود و در نهایت پیکر مطهر این شهید والامقام در میان سیل اشک و عزاداری مردم قم و زائران درحرم حضرت معصومه(س) دفن شد.

پیکر مطهر این شهید در قبه‌الشهدای حرم مطهر بانوی کرامت(س) در صحن امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت امشب مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

شهید سرهنگ پاسدار شهروز مظفری‌نیا در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود که به همراه این سردار بزرگ در ۱۳ دی‌ماه جاری به شهادت رسید.

از این شهید بزرگوار دو دختر ۵ و ۱۱ ساله به نام های نرگس و نیلوفر به یادگار مانده‌است.

عصر دیروز پیکر مطهر شهید سردار سرافراز مقاومت حاج قاسم سلیمانی به همراه پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا بردوش مردم متدین و انقلابی قم از بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت درحمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

خاطرات شما از سفر به پیکر شهید مظفری‌نیا درجوار کریمه اهل بیت(ع) آرام گرفت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.