بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شاهرود

بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شاهرود

473

بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شاهرود

شاهرود - ایرنا - مردم شاهرود روز سه شنبه با تجمع عظیم در مسجد مدرسه قلعه این شهر یاد شهید سپهبد سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت را گرامی داشتند.(عکس : ابوالقاسم تی...

بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شاهرود

شاهرود - ایرنا - مردم شاهرود روز سه شنبه با تجمع عظیم در مسجد مدرسه قلعه این شهر یاد شهید سپهبد سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت را گرامی داشتند.(عکس : ابوالقاسم تیموری)

علیرضا رضازاده روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه شاهرود، با تسلیت شهادت این سردار سرافراز اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نماد غیرت، عزت و امنیت یک ملت و امت اسلامی بود و با شهادت ایشان داغ بزرگی بر دل های ملت ایران و کشورهای اسلامی نشست.

وی با بیان اینکه هیچ جوری بغض در گلوی ملت تسکین پیدا نمی کند، تصریح کرد: سه روز عزای عمومی و تشییع در نقاط مختلف کشور این داغ را تسکین نداده و مرهمی برای آن پیدا نمی شود.

رضازاده با اشاره به اینکه این جنایت به دست شقی ترین افراد جهان اتفاق افتاده و آنان مرتکب جنایت سنگین تاریخی شدند، اظهارداشت: عمق این فاجعه با هیچ یک از جنایات آمریکا قابل مقایسه نیست.

این تحلیلگر سیاسی افزود: تقاص عادلانه خون حاج قاسم به خطر افتادن، اضمحلال و نابودی کل نظام سلطه در منطقه و جهان است.

به گفته وی خون حاج قاسم به زمین نریخته و هدر نرفته است بلکه خون او به آسمان رفته و در رگها می‌جوشد.

رضازاده ریخته شدن خون ایشان را موجب تولد مجدد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: شهادت موثرترین نوع دفاع از نظام و ولایت فقیه بود.

وی حاج قاسم را یکی از دست پرورده های مکتب امام(ره) خواند و ابراز داشت: با شهادت ایشان خون تازه ای در رگ های نظام به جریان افتاد و ترامپ بداند ۸۲ میلیون حاج قاسم متولد شده است.

رضازاده با بیان اینکه مکتب انقلابی امام(ره) و رهبری سازش ناپذیر است که از این مکتب حاج قاسم ها متولد می شوند، ادامه داد: ترور ایشان نماد استیصال آمریکا بوده و شروع زوال این کشور است.

وی افزود: هم اکنون خون حاج قاسم نتیجه داده و ترک ارتش آمریکا از منطقه را به همراه داشته است.

استاد دانشگاه مشهد به کسانی که طرح صلح و سازش را مطرح می کنند هم هشدار دادو گفت : شما همانند افراد سپاه امام حسن(ع) هستید که روبروی امام ایستادند و دم از صلح زدند تا اینکه کوفیان بعد از صلح رنگ آرامش را ندیدند.

وی با اشاره به سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان، تاکید کرد: انتقام خون شهید سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

در این آیین قرائت قرآن کریم، زیارت عاشورا و مرثیه سرایی انجام و سپس مردم پرشور شاهرود از مسجد و حسینیه مدرسه قلعه به سمت میدان جمهوری راهپیمایی کردند.

خاطرات شما از سفر به بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شاهرود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.