هیات اندیشه‌ورز بانوان به تحقق اهداف ترسیم شده کمک می‌کند

هیات اندیشه‌ورز بانوان به تحقق اهداف ترسیم شده کمک می‌کند

530

هیات اندیشه‌ورز بانوان به تحقق اهداف ترسیم شده کمک می‌کند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به تشکیل هیات اندیشه ورز بانوان استان گفت: این کار اقدام بسیار خوبی است و حضور بانوان نخبه می‌تواند اثربخشی بهتری در اهد...

هیات اندیشه‌ورز بانوان به تحقق اهداف ترسیم شده کمک می‌کند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به تشکیل هیات اندیشه ورز بانوان استان گفت: این کار اقدام بسیار خوبی است و حضور بانوان نخبه می‌تواند اثربخشی بهتری در اهداف ترسیم شده این هیات به دنبال داشته باشد.

فتح االله حقیقی روز سه شنبه در جلسه گفت و گوی مشترک مسؤولین با نمایندگان زنان فرهیخته و شاخص استان افزود: ارائه برنامه و طرح های مختلف می تواند به پویایی چنین جلساتی منجر شود و از طرفی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شده بانوان و آقایان زیر ۴۰ سال شاغل تحت آموزش های لازم قرار گیرند.

این مسؤول ادامه داد: یکی از رویکردهای این اقدام، به کارگیری آنان در پست های مدیریتی است و بر این مبنا طی سال آینده ترکیب مدیران ارشد و مجرب در استان  شکل خواهد گرفت.

حقیقی در ارتباط با موضوع صیانت از خانواده نیز افزود: در این ارتباط نمی توان نسخه ای واحد برای تمامی کشور را در نظر گرفت که ارائه و تصویب چنین طرحی در هیات اندیشه ورز و تصویب آن می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با اشاره به انتصاب های اخیر بانوان در استان، اظهار داشت: بانوان تحصیل کرده و با توانمندیهای بالایی در کشور و این استان وجود دارند که باید از ظرفیت های آنان در پست های مدیریتی استفاده کرد.

استاندار زنجان ادامه داد: انتخاب بانوان در پست های مدیریتی از حق مسلم آنان به شمار می رود و توانمندی های بانوان و آقایان تفاوتی ندارد و به عنوان استاندار، از انتخاب مدیران ناراضی نیستم.

وی با بیان اینکه ارائه آمار صرف چندان کارآمد نیست، اضافه کرد: در این راستا باید برنامه ریزی انجام شود و به عبارتی عملگرایی لحاظ شود، این در حالی است که کشورمان در حوزه پژوهش رتبه ۱۶ جهان را دارد.  

حقیقی یادآوری کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، پارک بانوان غرب شهر زنجان در زمینی به مساحت چهار هکتار دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه به شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: وی، پرورش یافته مکتب امام و انقلاب بود و تمامی عمرخویش را برای جهاد در راه اسلام و نظام صرف کرد. 

حقیقی اضافه کرد: سردار سلیمانی تمامی زندگی خود را برای آزادیخواهی و ستیز با ظلم و مبارزه با استکبار و استبداد صرف کرد و آثار بسیار گرانبهایی را بر جای گذاشت.

این مسؤول ادامه داد: تا تاریخ هست اقدمات در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی انجام خواهد گرفت و نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده هم استبداد و استکبار خوار و سیاه خواهد شد چرا که این شخصیت ارزشمند انقلاب نه تنها به جمهوری اسلامی بلکه به همه وجدان های بیدار و نمادهای مقاومت در گستره گیتی تعلق داشت.

حقیقی افزود: به یقین آمریکایی ها با این کار بزرگترین اشتباه را مرتکب شدند و به‌حتم تاوان پس خواهد داد.

خاطرات شما از سفر به هیات اندیشه‌ورز بانوان به تحقق اهداف ترسیم شده کمک می‌کند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.