ورزشکار معلول زنجان در دل خاک آرام گرفت

ورزشکار معلول زنجان در دل خاک آرام گرفت

568

ورزشکار معلول زنجان در دل خاک آرام گرفت

زنجان - ایرنا - پیکر رضا محمدی پناه از قهرمانان زنجانی فعال در رشته بوچیا که بعدازظهر دوشنبه /۱۶ دی ماه/ دعوت حق را لبیک گفت با حضور شماری از جامعه ورزشی این ا...

ورزشکار معلول زنجان در دل خاک آرام گرفت

زنجان - ایرنا - پیکر رضا محمدی پناه از قهرمانان زنجانی فعال در رشته بوچیا که بعدازظهر دوشنبه /۱۶ دی ماه/ دعوت حق را لبیک گفت با حضور شماری از جامعه ورزشی این استان در دل خاک آرام گرفت.

رضا از قهرمانان صاحب‌نام زنجان در رشته بوچیا بود و به دفعات در قالب تیم ملی ایران توانمندی های بالای خود را نشان داد که متاسفانه روز گذشته بر اثر بیماری از برادر ۲ قلوی خود (اصغر) جدا شد و حال با آسمانی شدن رضا همه چشم‌ها به اصغر که وی نیز در همین رشته ورزشی فعال است، دوخته شده تا با صبر، استقامت و شکیبایی، فخر آفرینی کرده و یاد و خاطره قهرمانی های رضا را برای جامعه ورزش زنجان و کشور تداعی کند.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان، ضمن ابراز تاسف از درگذشت این ورزشکار زنجانی که عضو تیم موسسه خیریه کلبه مهربانی نیز بود، گفت: مرحوم محمدی پناه، قریب ۱۵ سال از  عمر خود را صرف اعتلای ورزش زنجان کرده بود که با مرگ خود، جامعه ورزش زنجان به ویژه ورزشکاران معلول را اندوهگین، داغدار و متاثر کرد. مهدی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار اخلاقمدار زنجانی، روز دوشنبه به علت بیماری، دار فانی را وداع گفت و پیکرش بعداز ظهر امروز /سه شنبه ۱۷ دی ماه/ در مزار پائین به خاک سپرده شد.   وی اظهار داشت: این ورزشکار زنجانی که تحصیلات دانشگاهی (مدرک لیسانس) داشت و چند سال قبل در رقابت‌های بوچیا جوانان آسیا که در ژاپن برگزار شد در قالب تیم ملی حضور یافت و تیم ایران توانست مقام سوم را به دست آورد. 

خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان نیز در گذشت این پیشکسوت ورزشی را به خانواده و جامعه ورزش استان زنجان تسلیت گفته و بقای عمر بازماندگان را خواستار است.

خاطرات شما از سفر به ورزشکار معلول زنجان در دل خاک آرام گرفت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.