سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ پلیس خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ پلیس خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

521

سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ پلیس خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

بیرجند - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ پلیس استان برای افراد سخت‌گویش راه‌اندازی شد....

سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ پلیس خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

بیرجند - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ پلیس استان برای افراد سخت‌گویش راه‌اندازی شد.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب افزود: در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به افراد سخت گویش سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ پلیس خراسان جنوبی راه اندازی شد و شهروندانی که قادر به برقراری تماس با مراکز ۱۱۰ نباشند می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

وی بیان کرد: این افراد می‌توانند برای ارسال اخبار مرتبط با ناهنجاری‌های اجتماعی و یا اخبار امنیتی از سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ استفاده کنند.

شجاعی نسب عنوان کرد: در سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ همه پیامک‌های ارسالی شهروندان ثبت و مورد بررسی کارشناسان انتظامی استان قرار می‌گیرد و نتیجه اقدامات صورت گرفته به اطلاع فرد خواهد رسید تا از روند موضوع درخواست شده مطلع شوند.

وی تصریح کرد: امروز افتخار نیروی انتظامی این است که سرباز ولایت و در خدمت مردم باشد، لذا سیاست‌های نیروی انتظامی تسریع در خدمات‌دهی به شهروندان است و برقراری سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ در استان گامی مهم در این راستا است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به حجم بالای ماموریت‌های پلیسی ۱۱۰ و پاسخگویی به موقع به مطالبات پلیسی به شهروندان توصیه کرد؛ از برقراری تماس‌های تلفنی غیرضروری با مرکز ۱۱۰ خودداری کنند تا با بهره‌گیری از توان بالقوه پلیس پاسخگویی به موقع به مطالبات شهروندان باشیم.

سرهنگ شجاعی نسب افزود: انتظار ما از شهروندان این است که فقط در صورت وقوع اتفاقات مهم و مواجه شدن با موضوعات فوریتی با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند چرا که هر تماس غیرفوریتی که با این سامانه برقرار شود ممکن است اپراتورها را از پاسخگویی به یک تماس فوریتی دیگر باز بدارد و این کار به تضییع حقوق دیگر شهروندان می‌انجامد.

خاطرات شما از سفر به سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۵۶ پلیس خراسان جنوبی راه‌اندازی شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.