تدابیر کنترلی در ۲۰ نقطه البرز اجرا شد

تدابیر کنترلی در ۲۰ نقطه البرز اجرا شد

444

تدابیر کنترلی در ۲۰ نقطه البرز اجرا شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: دراجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تدابیری کنترلی در در ۲۰ نقطه این استان به اجرا در آمده است....

تدابیر کنترلی در ۲۰ نقطه البرز اجرا شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: دراجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تدابیری کنترلی در در ۲۰ نقطه این استان به اجرا در آمده است.

عزیزاله شهبازی روز جمعه در بازدید از مبادی ورودی و خروجی استان البرز افزود: دراجرای  طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در البرز مردم نیز همکاری خوبی دارندکه  این طرح مورد مطالبه مردم بود.

وی ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی که پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در ستاد ملی به ریاست رییس جمهوری مصوب شد و براساس هماهنگی های وزیر کشور به دستگاه های عضو مقرر شد در ساعت صفر جمعه هشتم فروردین در سراسر کشور اجرایی  شود.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که با هماهنگی دستگاه هایی که در اجرای این  مسوولیت دارند،  همراهی خوبی بین نیروهای انتظامی، ثبت احوال، هلال احمر، نمایندگان فرماندار وجود دارد.

وی با اشاره به پشتیبانی های دستگاه قضایی استان البرز از این طرح، افزود: رییس کل دادگستری استان طی دستوری از روسای دادگستری های شهرستان ها خواست که پشتیبانی های لازم را در مسیر اجرای این طرح داشته باشند.

استاندار البرز افزود: از سازمان های مردم نهاد و افراد دارای نفوذ اجتماعی و به ویژه جوانان درخواست می شود که همراهی لازم را داشته باشند تا هر چه سریعتر زنجیره شیوع کرونا در استان و به تبع آن کشور، قطع شود.

شهبازی با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اصناف در البرز، گفت: بیش از ۷۰ هزار صنف در کرج فعالیت دارند، که با هدف همراهی ستاد مقابله با کرونا، واحدهای خود را تعطیل کردند ولی مراکز عرضه کالاهای اساسی و ضروری مردم بدون هیچ گونه کمبودی در حال فعالیت می باشند.

استاندار البرز تاکید کرد: کالاهای اساسی مردم به وفور در مراکز عرضه و همچنین انبارهای البرز وجود دارد.

وی گفت: از همراهی داوطلبانه بسیجیان که خالصانه در همه میادین حضور دارند کمال قدر دانی را دارم و تعامل خوبی بین بسیج، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان البرز برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد.

شهبازی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ ایمنی و سلامت کسانی که به کنترل مبادی و اجرای طرح می پردازند، از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان خواستم که فرمانداران اقلام مورد نیاز همچون دستکش، ماسک  را در اختیار آنها قرار دهند.

وی افزود : تمام مسوولان اعم از فرمانداران و شهرداران  پای کار هستند و هر گونه کمبودی وجود داشته باشد در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

استاندار البرز یاد آورشد: طی این بازدیدها گزارشی به وزیر کشور تقدیم شد مبنی بر اینکه البرز و تهران امورات مرتبط بسیاری اعم از تولید، جابجایی روزانه جمعیت بین ۲ استان را دارند، بنابراین  البرز و تهران در قالب یک استان دیده شود.

از ابتدای شیوع کرونا در استان البرز تاکنون ۲ هزارو ۲۶۰ بیمار مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته اند که در این مدت ۱۱۵ بیمار قطعی کرونا و ۶۹ بیمار مشکوک در استان جان باخته اند.

اکنون ۴۸۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۱۹۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند

خاطرات شما از سفر به تدابیر کنترلی در ۲۰ نقطه البرز اجرا شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.