بازدید استاندار البرز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در فردیس

بازدید استاندار البرز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در فردیس

460

بازدید استاندار البرز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در فردیس

کرج-ایرنا-استاندار البرز روز جمعه از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرک وحدت فردیس بازدید کرد....

بازدید استاندار البرز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در فردیس

کرج-ایرنا-استاندار البرز روز جمعه از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرک وحدت فردیس بازدید کرد.

عزیراله شهبازی  اظهار داشت: هدف از این طرح کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کشور و استان البرز و شهرستان فردیس است.

استاندار البرز گفت: شیوه اجرای این طرح به این صورت بوده که صرفا افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

به گفته استاندار البرز، تردد خودروهای امدادی و درمانی و پلیس و حمل بار، کالا و مایحتاج مردم، سوخت مشمول ممنوعیت‌ها نمی‌شود.

فرماندار فردیس نیز گفت : این طرح با هدف کاهش تماس افراد، حذف تجمعات، کاهش ترددهای غیرضروری برای کنترل شیوع کرونا ویروس در سه محور جاده شهریار به فردیس ، جاده ملارد به فردیس و جاده رزکان‌نو به مشکین دشت اجرا خواهد شد .

ابوالفضل  اینانلو با بیان اینکه از تاریخ اجرای این طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با شدت بیش‌تری انجام و از ورود افراد غیر بومی به شهرستان‌جلوگیری می‌شود افزود : اگر خودرویی اصرار بر ورود به شهرستان را داشته باشد خودروی شخص به مدت یک‌ماه توقیف و ملزم به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی است.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز عرضه محصولات بهداشتی، مواد پروتئینی، میادین میوه و تره‌بار، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز توزیع مایحتاج  عمومی مردم، مراکز تعمیر خودرو و وسایل منزل در این ایام بدون تعطیلی به مردم خدمات ارائه می‌دهند .

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

از ابتدای شیوع کرونا در استان البرز تاکنون ۲ هزارو ۲۶۰ بیمار مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته اند که در این مدت ۱۱۵ بیمار قطعی کرونا و ۶۹ بیمار مشکوک در استان جان باخته اند.

اکنون ۴۸۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۱۹۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

خاطرات شما از سفر به بازدید استاندار البرز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در فردیس نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.