۱۹۰ گروه جهادی الیگودرز در مبارزه با کرونا فعالیت می کنند

۱۹۰ گروه جهادی الیگودرز در مبارزه با کرونا فعالیت می کنند

529

۱۹۰ گروه جهادی الیگودرز در مبارزه با کرونا فعالیت می کنند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده بسیج الیگودرز گفت: ۱۹۰ گروه جهادی این شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه های مختلف فعالیت می کنند....

۱۹۰ گروه جهادی الیگودرز در مبارزه با کرونا فعالیت می کنند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده بسیج الیگودرز گفت: ۱۹۰ گروه جهادی این شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

سرهنگ محمد برامکی روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا افزود : از این تعداد ۱۰۰  گروه برای ضدعفونی کردن معابر در سطح شهر ها و روستاها ، ۵۰ گروه در راستای طرح ملی غربالگری و ۴۰ گروه نیز به کنترل مبادی ورودی شهرها و روستاها اقدام می کنند.   وی تصریح کرد: از ابتدای شروع کرونا تا کنون روزانه بیش از  هزارعدد ماسک و محلول ضد عفونی رایگان توسط مدافعان سلامت توزیع شده است. وی اظهار داشت: یک کارگاه تولید ماسک نیز توسط بسیجیان شهرستان الیگودرز راه اندازی شده که در دو شیفت کاری با ۱۱ نفر فعالیت دارد. وی گفت: همچنین در نظر است که با همکاری خیرین بسته های غذایی بین اقشار کم درآمد و کارگران فصلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا کار خود را از دست داده اند توزیع شود.

فرمانده بسیج الیگودرز همچنین گفت: در شهرها با اکیپ شهرداری و در روستاها با مشارکت دهیاران و شورای اسلامی اقدام به کنترل و انسداد ورودی روستاها نموده ایم.

برامکی با بیان اینکه تیم های بسیج جامعه پزشکی نیز به طور مستمر فعالیت دارند افزود: همچنین گشتهای محله محور بسیج در روستاها و شهرها در تامین امنیت محلات و دیگرآسیب ها فعال هستند.

الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد و تا کنون چهار بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان جان باختند.

خاطرات شما از سفر به ۱۹۰ گروه جهادی الیگودرز در مبارزه با کرونا فعالیت می کنند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.