معابر عمومی باشت توسط تیم های عملیاتی جنگ نوین ضدعفونی شد

معابر عمومی باشت توسط تیم های عملیاتی جنگ نوین ضدعفونی شد

467

معابر عمومی باشت توسط تیم های عملیاتی جنگ نوین ضدعفونی شد

گچساران - ایرنا -معابر عمومی و مکان های پرتردد شهرستان باشت توسط تیم های مجهز جنگ نوین تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه ضدعفونی و گند...

معابر عمومی باشت توسط تیم های عملیاتی جنگ نوین ضدعفونی شد

گچساران - ایرنا -معابر عمومی و مکان های پرتردد شهرستان باشت توسط تیم های مجهز جنگ نوین تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه ضدعفونی و گندزدایی شد.

فرماندار باشت در حاشیه برگزاری این آئین با عنوان رزمایش شهدای مدافع سلامت گفت: ضدعفونی معابر و مکان های پرتردد این شهرستان با استفاده از ۹ دستگاه خودروی تیپ ۴۸ فتح و امکانات خودرویی شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی این شهرستان انجام شد.

سید مسعود حسینی افزود: ضدعفونی معابر باشت با استفاده از ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر مایع ضدعفونی انجام شد.

وی بیان کرد:پیش از این چندین مرحله ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان های پرتردد این شهرستان با مشارکت دستگاه های اجرایی انجام شده بود.

فرماندار باشت با اشاره به پخش خبری مبنی بر تعطیلی سوپرمارکت های این شهرستان در چند روز آینده گفت: این خبر کذب است و با انتشار دهندگان آن برخورد می شود.

حسینی افزود: در صورت نیاز زمان فعالیت این اصناف ضروری افزایش می یابد.

فرماندار باشت گفت: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مبادی ورودی شهر باشت تا اطلاع بعدی بسته شده است.

سید مسعود حسینی افزود: در این راستا همچنین با هماهنگی دستگاه های اجرایی اکیپ هایی  سپاه، نیرو انتظامی و پلیس راه ، دهیاران، شوراها و مردم در ورودی این شهر مستقر شدند و از ورود خودروهای غیر بومی و افراد مشکوک به کرونا به درون شهر جلوگیری می کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۲ ایستگاه تست افراد مشکوک به کرونا در پل بریم و ورودی شهر باشت مستقر هستند و چنانچه موردی مشاهده شود برای سلامت مردم به شهر خود بازگشت داده خواهند شد.

تاکنون ۲ مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت شناسایی شده که متاسفانه یک نفر بر اثر بیماری ویروس کرونا  در این شهرستان جان باخته است.

خاطرات شما از سفر به معابر عمومی باشت توسط تیم های عملیاتی جنگ نوین ضدعفونی شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.