۳۵بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند

۳۵بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند

395

۳۵بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند

گچساران - ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳۵نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان پس از بهبودی ترخیص شدند و در حال حاضر دارو هم مصرف نمی کنند...

۳۵بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند

گچساران - ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳۵نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان پس از بهبودی ترخیص شدند و در حال حاضر دارو هم مصرف نمی کنند.

پرویز یزدان پناه پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تاکنون پاسخ آزمایش ۷۷۳نمونه مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد دریافت شده که ۱۰۰ مورد آن مثبت بوده است.

 وی بیان کرد: امروز پاسخ آزمایش ۵۰ بیمار مشکوک به کرونا دریافت که چهار نفر به بیماران کرونایی استان افزوده شد.

وی تاکید کرد:متاسفانه ۶ نفر از بیماران کرونایی درکهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داده اندکه یک نفر آنان در شبانه روز گذشته فوت کرد.

یزدان پناه عنوان کرد: این فرد ۸۵ ساله که دارای بیمارهای زمینه ای نیز بود پس از بهبود نسبی جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: از افرادی که در استان کرونای آنان مثبت اعلام شده ۱۲نفر در بیمارستان بستری بوده و در حال مراقبت و درمان هستند و بقیه به صورت ایزوله در خانه داروهای خود را مصرف می کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: سه نقاهتگاه برای بیماران مشکوک به کرونا در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت راه اندازی شده است.

یزدان پناه گفت: این مراکز با همه امکانات رفاهی و پزشکی به منظور بستری افرادی که دارای علائم مشکوک به ویروس کرونا هستند برنامه ریزی شده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته ( آذر و دی ماه ۹۸ ) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید.

خاطرات شما از سفر به ۳۵بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.