بیش از ۱۰۰ واحد صنفی در رفسنجان پلمب شد

بیش از ۱۰۰ واحد صنفی در رفسنجان پلمب شد

461

بیش از ۱۰۰ واحد صنفی در رفسنجان پلمب شد

کرمان - ایرنا - فرماندار رفسنجان گفت: طی یک ماه اخیر بیش از ۱۰۰ واحد صنفی در رفسنجان در راستای رعایت نکردن موارد بهداشتی و بی توجهی به مساله مهم بیماری واگیر ک...

بیش از ۱۰۰ واحد صنفی در رفسنجان پلمب شد

کرمان - ایرنا - فرماندار رفسنجان گفت: طی یک ماه اخیر بیش از ۱۰۰ واحد صنفی در رفسنجان در راستای رعایت نکردن موارد بهداشتی و بی توجهی به مساله مهم بیماری واگیر کرونا  پلمب شدند.

به گزارش ایرنا مجید فصیحی هرندی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بیان کرد: غیر از ۱۲ صنوفی که قبلا اطلاع رسانی شده، بقیه اصناف همچنان تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار صنف در این شهرستان فعالیت دارند تصریح کرد: فروشگاه ‌های مواد غذایی هم مایحتاج ضروری مردم را با رعایت نکات بهداشتی به عرضه بگذارند و شهروندان نیز در هنگام خرید این نکات را رعایت کنند تا امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طرح ملی بیماریابی خانه به خانه در حال اجراست اظهار کرد: بیش از ۹۰ هزار خانوار به صورت تلفنی پایش سلامت شدند که از کادر درمان و بهداشت قدردانی می کنیم.

فصیحی هرندی در ادامه گفت: اداراتی که خدمات آنها ضروری و مورد نیاز مردم است با کاهش دو سوم پرسنل خود، خدمات ارائه کنند؛ بقیه ادارات به صورت اینترنتی و تلفنی خدمات دهند تا مراجعه مردم کاهش پیدا کند.

وی افزود: صاحبان پمپ بنزین های شهرستان از امروز متعهد شده اند تا اطلاع ثانوی تمامی فرایند سوخت گیری توسط کارکنان جایگاه ‌های سوخت انجام شود و محیط پمپ بنزین ها به طور مستمر نظافت و ضدعفونی شود و شهروندان هر گونه تخلفی در پمپ بنزین ها مشاهده کردند به فرمانداری اطلاع دهند تا برخورد جدی صورت گیرد.

فرماندار رفسنجان گفت: مغازه های لوازم آرایشی و بهداشتی باید اقلام بهداشتی، ماسک، دستمال و  دستکش توزیع کنند، در غیر این صورت با آنها برخورد می شود؛ مغازه دارانی که فک پلمب کرده اند و یا به طور پنهانی مشتری می پذیرند با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و در سابقه مغازه داران این تخلفات ثبت می شود و تا به حال با بعضی از فروشندگان متخلف برخورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز به همت استقرار ایستگاه های پایش در محور انار و نوق در ورودی های رفسنجان  از ورود ۴۰۷ خودروی غیر بومی به رفسنجان جلوگیری شده است.

فصیحی هرندی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، سفرهای جدید در کشور ممنوع است و افرادی که به مسافرت رفته اند باید برگردند و افرادی که به مسافرت رفته اند، ورود آنها به رفسنجان با یک سری ضوابط و اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت.

خاطرات شما از سفر به بیش از ۱۰۰ واحد صنفی در رفسنجان پلمب شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.