هنر پویای تئاتر باصلابت‌تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه می‌دهد

هنر پویای تئاتر باصلابت‌تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه می‌دهد

427

هنر پویای تئاتر باصلابت‌تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه می‌دهد

قم - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با صدور پیامی تاکید کرد: هنر زنده و پویای تئاتر، هنری است که با گذر زمان رنگ کهنگی به خود نگرفته بلکه هر روز ب...

هنر پویای تئاتر باصلابت‌تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه می‌دهد

قم - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با صدور پیامی تاکید کرد: هنر زنده و پویای تئاتر، هنری است که با گذر زمان رنگ کهنگی به خود نگرفته بلکه هر روز باشکوه‌تر و باصلابت‌تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه داده است.

سید موسی حسینی کاشانی روز جمعه در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر بیان کرد: هنر زنده و پویای تئاتر ضرورتی است اجتماعی که نمی‌شود منکرش شد و همیشه موردتوجه تمام مردم دنیا بوده است. 

در این پیام آمده است: چقدر لذت‌بخش است دیدن انسان‌های خوش‌نیتی که در کمال زیبایی و وقار با به خدمت گرفتن عقل و احساس افکارشان را روی صحنه در حضور تماشاگران می‌پرورانند و برای تحت تأثیر قرار دادن آنان از حضور و وجود انسانی ناب خود بهره مند می‌شوند. چه کالای فرهنگی نابی است این هنر تئاتر. 

پیام ادامه یافته است: بیست و هفتم مارس روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی که مصادف با نوروز باستانی ایرانی شده است را به همه علاقه‌مندان و هنرمندان عرصه نمایش کشور به‌ویژه هنرمندان عزیز استان قم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

پیام می‌افزاید: همان‌طور که مستحضرید کشور عزیزمان در آستانه آغاز سال جدید متأسفانه میزبان مهمان ناخوانده‌ای شد که کام هم‌وطنان خوبمان را تلخ کرد. به‌نوبه خودم از همت بلند، زحمات و مجاهدت‌های دلسوزانه کادر پزشکی و پرستاری کشور و نیز جامعه هنرمندان تئاتری که در همراهی و همیاری اطلاع‌رسانی پویش در خانه بمانیم کتاب بخوانیم برای شکست ویروس کرونا همت گماشته‌اند تقدیر و تشکر صمیمانه خود را تقدیم کرده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون همراه با صحت و سلامتی را برای این عزیزان مسالت دارم.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

خاطرات شما از سفر به هنر پویای تئاتر باصلابت‌تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه می‌دهد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.