آغاز محدودیت ترافیکی در ۸ ورودی اصلی شهر قم

آغاز محدودیت ترافیکی در ۸ ورودی اصلی شهر قم

422

آغاز محدودیت ترافیکی در ۸ ورودی اصلی شهر قم

قم -ایرنا- جانشین رییس پلیس‌راه استان قم گفت: طرح محدودیت رفت‌وآمد از ساعت ۲۴ بامداد روز هشتم فروردین‌ماه جاری در تمام ورودی‌های استان آغازشده و تا پایان ۱۵ فرو...

آغاز محدودیت ترافیکی در ۸ ورودی اصلی شهر قم

قم -ایرنا- جانشین رییس پلیس‌راه استان قم گفت: طرح محدودیت رفت‌وآمد از ساعت ۲۴ بامداد روز هشتم فروردین‌ماه جاری در تمام ورودی‌های استان آغازشده و تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ احمد خدایاری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اضافه کرد: در اجرای این طرح ملی هم‌اکنون عوامل پلیس‌راه استان، شهرداری، راهداری، جمعیت هلال‌احمر و عوامل انتظامی و سازمان ثبت‌احوال استان در ۸ ورودی اصلی قم مستقرشده و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: از بامداد امروز فقط به پلاک‌های بومی قم و یا خودروهایی که بیمه‌نامه و یا کد ملی رانندگان آن‌ها صادره از قم باشد اجازه ورود داده‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین ورودی تمام جاده‌های فرعی استان با مانع فیزیکی بسته‌شده و با کنترل عوامل اجرایی خودروهای شهروندان قمی اجازه تردد دارند و خودروهای غیربومی به‌هیچ‌وجه اجازه ورود ندارند.

خدایاری تاکید کرد: ورودی مقابل پلیس‌راه جاده قدیم قم -کاشان، ورودی بعد از عوارضی قم -کاشان ورودی هفتاد دوتن، ورودی از سمت آزادراه تهران به قم بعد از عوارضی ورودی به سمت هفتاد دوتن و ورودی به میدان هفتاد دوتن از سمت کمربندی امام علی (ع) با محدودیت رفت‌وآمد روبه‌رو است.

وی اضافه کرد: همچنین در ورودی شهر جعفریه به سمت قم، ورودی از سمت بلوار حاج خداکرم قبل از پل دستغیب، جاده سلفچگان به قم ورودی به بلوار امام رضا(ع) و  ورودی بعد از پل قلعه کامکار تقاطع جعفریه به خیابان حمزه سیدالشهدا(ع) نیز این مقررات در حال اجرا می‌باشد.

جانشین رییس پلیس‌راه قم اظهار داشت: درصورتی‌که راننده‌ای از اعمال محدودیت‌ها سرپیچی کند بنابر قانون جدید با جریمه سنگین ۵۰۰هزارتومانی و توقیف یک ماه خودرو روبه‌رو خواهد شد.

وی همچنین بیان داشت: ازآنجایی‌که این طرح به‌صورت ملی در حال اجرا بوده از حجم تردد و ورودی به استان قم به‌صورت چشمگیری کاسته شده است.

خدایاری در پایان گفت: تا قبل از اجرای این طرح و فاصله‌گذاری اجتماعی، حجم تردد و ورودی به استان قم نسبت به سال قبل ۷۰ درصد کاهش داشت که با اجرای این طرح انتظار می‌رود از ادامه سفرهای غیرضروری به‌صورت گسترده بکاهد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید، ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و درمجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.

خاطرات شما از سفر به آغاز محدودیت ترافیکی در ۸ ورودی اصلی شهر قم نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.