شمار مبتلایان کرونا در خراسان شمالی به ۲۸۰ نفر رسید

شمار مبتلایان کرونا در خراسان شمالی به ۲۸۰ نفر رسید

629

شمار مبتلایان کرونا در خراسان شمالی به ۲۸۰ نفر رسید

بجنورد - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان تا ظهر جمعه، هشتم فروردین، با ۲۱ نفر افزایش نسبت به...

شمار مبتلایان کرونا در خراسان شمالی به ۲۸۰ نفر رسید

بجنورد - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان تا ظهر جمعه، هشتم فروردین، با ۲۱ نفر افزایش نسبت به دیروز به ۲۸۰ نفر و تعداد فوتی‌ها نیز با جان باختن ۳ نفر دیگر به ۲۷ نفر رسید.

دکتر سیداحمد هاشمی اظهار داشت: از این مبتلایان شهرستان بجنورد ۱۴۹ نفر، اسفراین ۵۱ نفر، شیروان ۲۱ نفر، مانه و سملقان ۱۷ نفر، جاجرم ۱۳ نفر، فاروج ۱۳ نفر، گرمه ۱۰ نفر و راز و جرگلان ۷ نفر را به خود اختصاص داده اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۶۷ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند و آزمایش ۳۸۳ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۱ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در استان بستری هستند، افزود: تاکنون بیش از ۱۸۴ هزار نفر در مبادی ورودی استان مورد تب سنجی و غربالگری قرار گرفته اند.  

دکتر هاشمی برای چندمین بار بر ضرورت خانه نشینی شهروندان تاکید کرد و افزود: انجام دید و بازدیدهای نوروزی می تواند باعث گسترش شدید ویروس کرونا شود و قرنطینه خانگی و پرهیز از مسافرت موثرترین راه برای قطع کردن زنجیره انتقال این ویروس است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: رعایت مسائل بهداشتی و شست و شوی مکرر دست، عدم تماس با بیماران، پرهیز از دست زدن به سر و صورت بخصوص به ناحیه چشم، بینی و دهان ضروری است.

تا ظهر روز پنجشنبه - دیروز- شمار مبتلایان کووید ۱۹ در خراسان شمالی ۲۵۹ نفر و آمار جان باختگان ۲۴ نفر بود.

خاطرات شما از سفر به شمار مبتلایان کرونا در خراسان شمالی به ۲۸۰ نفر رسید نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.