۷۱۱ هزار و ۲۴۱ نفر در مبادی ورودی استان بوشهر تب سنجی شدند

۷۱۱ هزار و ۲۴۱ نفر در مبادی ورودی استان بوشهر تب سنجی شدند

465

۷۱۱ هزار و ۲۴۱ نفر در مبادی ورودی استان بوشهر تب سنجی شدند

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: از ۹ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ماه امسال امدادگران این جمعیت ۷۱۱ هزار و ۲۴۱ نفر از سرنشینان در قالب...

۷۱۱ هزار و ۲۴۱ نفر در مبادی ورودی استان بوشهر تب سنجی شدند

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: از ۹ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ماه امسال امدادگران این جمعیت ۷۱۱ هزار و ۲۴۱ نفر از سرنشینان در قالب ۲۶۵هزار و ۵۲۵ خودرو را در مبادی ورودی این استان غربالگری و تب سنجی کرده‌اند.

غلامرضا حاجیانی روز جمعه درگفت‌وگو با ایرنا افزود: از این شمار ۷۱۱هزار و ۱۹۴ نفر بی علامت و ۴۷ نفر علامت دار بودند که به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۳۵ پایگاه غربالگری جمعیت هلال احمر با ۵۶ دستگاه تب سنج در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر فعال هستند و بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای ثابت و داوطلبان این جمعیت در سه شیفت سرنشینان خودروها را تب سنجی می‌کنند.

حاجیانی اضافه کرد: هدف از تب سنجی سرنشینان خودروهای ورودی و خروجی استان قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و تلاش برای هدایت مردم به سمت شهرهای خود است.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در زمان حاضر این استان از حالت وضعیت سفید خارج کرده و تعدادی از افراد به این ویروس آلوده شده‌اند در این شرایط بسیاری از افراد ممکن است ناقلان بی علامت باشند که تصور می‌کنند سالم هستند و انتظار می‌رود با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افراد از تردد بین شهری خودداری و به اصل درخانه ماندن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و گند زدایی با همت جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از ۹ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین امسال اقلام بهداشتی در میان هشت هزار و ۴۵۵ نفر در قالب سه هزار و ۱۰۱ خانوار توزیع شده است.

حاجیانی اضافه کرد: در این مدت ۲هزار و ۶۶۲ماسک، ۲هزار و ۲۷۵ عدد دستکش، ۱۵۹ عدد ژل ضد عفونی، ۱۲۴ عدد مایع ضد عفونی و ۳۱۶ لیتر ماده شوینده در استان توزیع شده است.

وی یادآور شد: با همت جمعیت هلال احمر تاکنون هزار و ۳۵۱ خودرو  گندزدایی، ۷۸۱ نفر ضد عفونی، ۴۴ خیابان و ۱۵۴ مرکز خرید عمومی دراستان بوشهر گند زدایی شده‌اند.

دکتر حاجیانی از فعالان  اجتماعی و افرادی که در این مدت درکنار هلال احمر خدمات تب سنجی را  از مسافرین انجام داده‌اند قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: تنها راه مبارزه با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال است در همین ارتباط از همه هم استانی‌ها درخواست می‌شود با در منزل ماندن به قطع این زنجیره کمک کنند.

خاطرات شما از سفر به ۷۱۱ هزار و ۲۴۱ نفر در مبادی ورودی استان بوشهر تب سنجی شدند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.