گرگ گرسنه جان مرد سردشتی را گرفت

گرگ گرسنه جان مرد سردشتی را گرفت

594

گرگ گرسنه جان مرد سردشتی را گرفت

مهاباد- ایرنا- بخشدار بخش وزینه سردشت گفت: یک قلاده گرگ گرسنه جان مرد ۳۵ ساله‌ای از اهالی روستای «اشخل» از توابع این شهرستان را گرفت....

گرگ گرسنه جان مرد سردشتی را گرفت

مهاباد- ایرنا- بخشدار بخش وزینه سردشت گفت: یک قلاده گرگ گرسنه جان مرد ۳۵ ساله‌ای از اهالی روستای «اشخل» از توابع این شهرستان را گرفت.

میراشکان مهدوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جنازه این مرد توسط اهالی روستا در نزدیکی روستای «قلاتاسیان» از توابع بخش وزینه سردشت در حالی پیدا شد که بخشی از بدن وی توسط گرگ خورده و دریده شده بود.

وی با بیان اینکه شدت جراحات وارده موجب فوت این مرد روستایی شده بود ادامه داد: این مرد ۳۵ ساله مدت ۲۰ روز بود که مفقود شده بود و اهالی روستاهای این بخش در جست‌وجوی وی بودند.

وی به مردم این منطقه توصیه کرد: با توجه به شرایط آب و هوا و احتمال نزدیک شدن حیوانات از جمله گرگ به نزدیکی روستا و حاشیه شهر از تردد در مناطق کوهستانی خودداری کنند و یا به صورت دسته‌جمعی حرکت کنند.

بخشدار بخش وزینه سردشت اضافه کرد: در چنین شرایطی مردم همچنین از سپردن گله‌ها به کودکان و افراد کهنسال خودداری کنند و در حین چرای دام‌ها از سگ نگهبان گله استفاده کنند.

وی گفت: دهیاران روستاها نیز  باید اقدام به پیدا کردن مکان مناسب جهت دفن زباله‌ روستاها اقدام و از پراکنده شدن زباله‌ها در اطراف روستاها جلوگیری به عمل آورند چرا که مکان مناسبی برای تغذیه سگ‌های ولگرد و سایر حیوانات درنده است.

بارش برف و کمبود طعمه در فصل زمستان موجب پناه بردن حیوانات به حاشیه شهر و روستاهای آذربایجان‌غربی شده است.

شهرستان مرزی سردشت با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

خاطرات شما از سفر به گرگ گرسنه جان مرد سردشتی را گرفت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.