سیل مهربانی به مدارس اردبیل رسید

سیل مهربانی به مدارس اردبیل رسید

479

سیل مهربانی به مدارس اردبیل رسید

اردبیل - ایرنا - دانش‌آموزان استان اردبیل در طرح سیل مهربانی با شعار "هر مدرسه یک پایگاه همدلی"، برای همدردی با سیل‌زدگان جنوب کشور، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ...

سیل مهربانی به مدارس اردبیل رسید

اردبیل - ایرنا - دانش‌آموزان استان اردبیل در طرح سیل مهربانی با شعار "هر مدرسه یک پایگاه همدلی"، برای همدردی با سیل‌زدگان جنوب کشور، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جمع‌آوری کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز سه‌شنبه در مراسمی که در دبیرستان دوره دوم پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری ناحیه ۲ برگزار شد، از اجرای این طرح در تمامی مدارس استان خبر داد و گفت: با اجرای چنین طرح‌هایی در آموزش و پرورش بر آنیم تا آلارم روحی و روانی هموطنانی که در جنوب شرقی کشور دچار سیل شده‌اند را تسکین دهیم.

احمد ناصری با اشاره به اینکه کشور ما ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی خود دچار بلایای طبیعی می‌شود و این حوادث تلفات مالی و انسانی را بدنبال دارد، افزود: کمک به هموطنان یک وظیفه انسانی و شرعی است که باید در کل جامعه نهادینه شود.

ناصری همچنین در بخش دیگری از سخنانش به اجرای سیل مهربانی ۱ که در سال گذشته برای کمک به مردم خوزستان در استان اردبیل انجام شد، اشاره کرد و گفت: با مشارکت همگانی دانش‌آموزان، اولیا و همکاران فرهنگی بیش از پنج میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به این مناطق ارسال شد.

او با بیان اهمیت هفته شوراهای آموزش و پرورش از کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ توسط شورای آموزش و پرورش استان خبر داد. 

خاطرات شما از سفر به سیل مهربانی به مدارس اردبیل رسید نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.