۸۰ کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف و ضبط شد

۸۰ کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف و ضبط شد

479

۸۰ کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف و ضبط شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی، ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ض...

۸۰ کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف و ضبط شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی، ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر میاندوآب در یک کار اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف این میزان مواد مخدر شدند. وی افزود: در این راستا پس از انجام اقدامات پلیسی، این میزان تریاک به طرز ماهرانه‌ای در خودرو سمند جاسازی شده بود و قاچاقچیان قصد انتقال آن به شهرهای همجوار را داشتند. وی اضافه کرد: این میزان موادمخدر در ورودی میاندوآب حین انتقال به یک دستگاه خودرو وانت پیکان کشف شد.

سرهنگ شیخ‌نژاد گفت: در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سبک توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، بیان کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن نسل جوان جامعه است، همه احساس مسوولیت کرده و با آن مقابله کنند.

طی‌ سال‌جاری ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شده است که نسبت به سال گذشته تا این مدت ۳۰ درصد افزایش یافته است.

میاندوآب یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق از جمله مواد مخدر از شهرهای مرزی آذربایجان‌غربی به سمت شهرهای عمقی کشور است.

خاطرات شما از سفر به ۸۰ کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف و ضبط شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.