مسوولان با حمایت از سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند

مسوولان با حمایت از سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند

375

مسوولان با حمایت از سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند

کاشان- ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت: جذب سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای اشتغال‌زایی است و مسوولان دستگاه‌هایی اجرایی باید با همکاری و حمایت از بخش خ...

مسوولان با حمایت از سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند

کاشان- ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت: جذب سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای اشتغال‌زایی است و مسوولان دستگاه‌هایی اجرایی باید با همکاری و حمایت از بخش خصوصی، زمینه اشتغال جوانان را در این شهرستان فراهم کنند.

علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی روز سه‌شنبه‌ در نشست شورای سرمایه‌گذاری شهرستان کاشان افزود: نحوه ارایه خدمات‌ دستگاه‌هایی که به سرمایه‌گذاران خدمت می‌دهند، باید به طور کامل در ورودی ساختمان دستگاه به صورت نصب شود تا مراجعه‌کنندگان سردرگم نشوند.

وی بیان کرد: اقدام‌های مورد انتظار از سرمایه‌گذاران، مدت زمان مورد نیاز و مبالغی که باید پرداخت کنند، در کنار مستندات قانونی همه باید مشخص شود.

فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید حدود اختیارات خود در بحث جذب سرمایه‌گذار را تبیین کنند تا همه موارد با شفافیت پیش برود و اگر مشکلی پیش آمد، با مرکز استان نامه‌نگاری صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذران گفت: باید به دنبال فرصت بود و نگذاریم سرمایه‌گذار سرگردان شود زیرا به راحتی می‌تواند سرمایه به منطقه‌ای دیگر برود.

مرتضایی‌قهرودی همچنین در راستای جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان، صدور مجوزهای بی‌نام را خواستار شد و تشریح کرد: این اقدام سبب سرعت‌بخشی به کار سرمایه‌گذار می‌شود، زیرا هنگامی که سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرد، همه فرم‌ها آماده است و تنها باید هزینه‌ها پرداخت شود.

سه نفر از فعالان بخش خصوصی که خواستار راه‌اندازی طرح‌های گردشگری، صنعت فولاد و کشاورزی گلخانه‌ای بودند، در ادامه این نشست مشکلات خود را از جمله در زمینه تامین برق، آب، گاز و زمین عنوان کردند.

۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار با بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در زمان حاضر در کاشان وجود دارد.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

خاطرات شما از سفر به مسوولان با حمایت از سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.