خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه آموزش و پرورش گلستان

خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه آموزش و پرورش گلستان

562

خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه آموزش و پرورش گلستان

گرگان - ایرنا - امکان حضور ۴ هزار رای اولی گرگان در انتخابات مجلس، اعزام دانش‌آموزان گلستان به اردوی راهیان نور، شرکت دانش‌آموزان کلاله در آزمون پیشرفت تحصیلی و...

خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه آموزش و پرورش گلستان

گرگان - ایرنا - امکان حضور ۴ هزار رای اولی گرگان در انتخابات مجلس، اعزام دانش‌آموزان گلستان به اردوی راهیان نور، شرکت دانش‌آموزان کلاله در آزمون پیشرفت تحصیلی و اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی در استان از جمله خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه آموزش و پرورش استان است .

مدیر آموزش و پرورش بندرترکمن گفت : ۱۳۵ دانش آموز پسر این شهرستان تا پایان سال به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

**

مدیر آموزش و پرورش کلاله گفت : ۴۱۵ دانش آموز این شهرستان در ۲ رشته ادبیات و علوم انسانی و علوم تجربی در  آزمون های پیشرفت تحصیلی بنیاد علوی ویژه مناطق کمتر توسعه یافته شرکت خواهند کرد.

**

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس دو طرح یاریگران زندگی و نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان درحال اجرا است.

سیدخلیل حسینی پاسندی تعمیق باورهای دینی دانش آموزان و توجه به مراقبت‌های اجتماعی آنان در برابر آسیب‌های اجتماعی، توجه به شاداب سازی مدارس و استفاده از مشارکت دانش آموزان و تشکل‌های آنان در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی را از مهمترین اهداف این طرح اعلام کرد.

**

مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس گفت: ١٩٥ دانش آموز پسر این شهرستان با ٥ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شده و از مناطق عملیاتی شلمچه ، خرمشهر ،دهلاویه و هویزه دیدن خواهند کرد.

**

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و ۷۲ میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای مدرسه سازی در گرگان اختصاص یافت.

**

فرماندار گرگان در شورای آموزش و پرورش گرگان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس در اسفندماه گفت : در این انتخابات چهار هزار دانش آموز گرگان برای اولین بار حق رای دادن خواهند داشت.

**

زنگ هفته شورای آموزش و پرورش با حضور برخی اعضای شورا، مدیر، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش گنبدکاووس، خانواده‌ها و چند تن از مسوولان این شهرستان مرزی نواخته شد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان دبستان معرفت و نواختن زنگ بزرگداشت هفته شورای آموزش و پرورش از برنامه‌های این مراسم بود.

خاطرات شما از سفر به خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه آموزش و پرورش گلستان نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.