بودجه شهرداری‌های گلستان پاسخگوی نیاز آنها نیست

بودجه شهرداری‌های گلستان پاسخگوی نیاز آنها نیست

871

بودجه شهرداری‌های گلستان پاسخگوی نیاز آنها نیست

گرگان - ایرنا - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان گفت: بودجه ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی کنونی شهرداری‌های استان پاسخگوی نیاز آنها نیست و مدیران شهری برا...

بودجه شهرداری‌های گلستان پاسخگوی نیاز آنها نیست

گرگان - ایرنا - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان گفت: بودجه ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی کنونی شهرداری‌های استان پاسخگوی نیاز آنها نیست و مدیران شهری برای اجرای طرح‌های عمرانی و حل مشکلات باید به دنبال درآمدهای جدید و پایدار باشند.

عیسی سالکی امروز چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای اسلامی استان گلستان اظهار داشت: برخوردار نبودن از صنایع بزرگ و مادر موجب وارد شدن آسیب به روند توسعه استان شده و آن را مختل کرده است.

وی  افزود: بودجه امسال سازمان همیاری شهرداری های گلستان ۲۹۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۰ درصد آن محقق شده و تلاش می کنیم با جذب باقیمانده این اعتبار برخی کمبودهای زیرساختی و ضروری شهرداری های استان را برطرف کنیم.

علیرضا رجنی رییس شورای اسلامی گلستان هم در این جلسه گفت: شهرداری های استان هر سال و با اضافه شدن بدهی ناشی از اجرای طرح های عمرانی و خدماتی بدهکارتر شده و به دلیل نداشتن درآمد پایدار مجبور به افزایش عوارض هستند که این کار فشار زیادی بر شهروندان وارد می کند.

تاج محمد اریس عضو دیگر شورای اسلامی گلستان نیز گفت: دستگاه های اجرایی باید با توجه بیشتر به شورای اسلامی استان، این نهاد را از حالت نمادین خارج کرده و از توانایی اعضای آن در تصمیم گیری های استانی استفاده کنند.

در پایان این جلسه و با حکم رییس شورای اسلامی گلستان، تاج محمد اریس به عنوان مسوول نظارت بر کمیسیون اصناف استان، عارف گرگانی به عنوان نماینده شورای گلستان در کارگروه بهداشت و محیط زیست، امیر قاسمی به عنوان مسوول کارگروه مسکن و شهرسازی و سمانه صداقتی به عنوان مشاور امور بانوان معرفی شدند.

خاطرات شما از سفر به بودجه شهرداری‌های گلستان پاسخگوی نیاز آنها نیست نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.