رونق تولید، لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی است

رونق تولید، لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی است

512

رونق تولید، لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی است

تبریز- ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، رونق تولید را لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و بر توجه به مشکلات ...

رونق تولید، لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی است

تبریز- ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، رونق تولید را لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و بر توجه به مشکلات این بخش با همکاری مشترک فعالان بخش خصوصی و دستگاه های دولتی تاکید کرد.  

علی جهانگیری روز سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تلاش برای رونق تولید و تثبیت وضعیت آن در شرایط تحریم یکی از مهم ترین اولویت های ماست که باید با همکاری مشترک دستگاه های دولتی و فعالان بخش خصوصی، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. وی حمایت از واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات را یکی از اولویت های مدیریت ارشد استان دانست و افزود: از فعالان حوزه تولید نیز انتظار داریم که به وظایف قانونی خود در ارتباط با پرداخت مالیات، پرداخت حق و حقوق دولتی و همچنین پرداخت حق انشعاب و هزینه کرد آن به دستگاه های خدمات رسان، اهتمام جدی داشته باشند.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه وظیفه ما در شرایط کنونی، حفظ سنگر تولید است، افزود: از تولیدکنندگان واقعی حمایت می کنیم، اما با افرادی که از اسم تولیدکننده سوءاستفاده کرده و به وظایف خود عمل نمی کنند نیز متناسب با قانون برخورد خواهیم کرد.  جهانگیری از تصویب ۴۶۳ عنوان مصوبه در جلسات کارگروه تسهیل در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد ۲۰۳ مصوبه اجرا شده و ما بقی نیز در دست اجراست.

در این جلسه مشکلات مربوط به ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی بررسی شد.  

خاطرات شما از سفر به رونق تولید، لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.