استعدادیابی رشته ورزشی پهلوانی در مدارس البرز

استعدادیابی رشته ورزشی پهلوانی در مدارس البرز

563

استعدادیابی رشته ورزشی پهلوانی در مدارس البرز

کرج – ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برنامه استعداد یابی رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای در البرز در حال اجرا است....

استعدادیابی رشته ورزشی پهلوانی در مدارس البرز

کرج – ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برنامه استعداد یابی رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای در البرز در حال اجرا است.

فرشید علیزاده روزسه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برنامه در مدارس پسرانه با مشارکت هیأت ورزشی پهلوانی و زورخانه ای استان البرزطی دو مرحله برنامه ریزی شده است. وی خاطرنشان کرد: در قالب مرحله اول مراحل، سنجش و شناسایی دانش آموزان مستعد رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای در رده های سنی نونهالان ونوجوانان دربین ۴۰۰ دانش آموز از ۲۰ مدرسه صورت گرفت. علیزاده  تصریح کرد: پس ازاجرای تست ها و نظر کارشناسان ۵۰ نفراز دانش آموزان جذب این رشته ورزشی شدند.۱۰ نفر از این دانش آموزان در کارنامه ورزشی خود در این رشته دارای رتبه های استانی و کشوری هستند. در رقابت های سطح استان و کشوری حضورو صاحب رتبه های ارزشمندی شوند.  برای دانش آموزان منتخب در این برنامه استعدادیابی دوره های آموزشی و مهارتی تخصصی به مدت سه تا ۵ماه برگزار شده است. معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: مرحله دوم این طرح نیز ازپائیز ۹۸ در مدارس پسرانه استان اجرایی شده است. وی بیان داشت تا کنون ۹۰ دانش آموز از مدرسه مسلم بن عقیل آموزش و پرورش ناحیه یک کرج شناسایی و به زورخانه عیاران کرج معرفی شدند. استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

خاطرات شما از سفر به استعدادیابی رشته ورزشی پهلوانی در مدارس البرز نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.