جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت

جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت

433

جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت

کاشان- ایرنا- مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی مقاومت بسیج اردستان گفت: آمریکا بداند ایران و جبهه مقاومت انتقام خون شهید سلیمانی و هم‌رزمان او را به‌زودی خواهند...

جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت

کاشان- ایرنا- مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی مقاومت بسیج اردستان گفت: آمریکا بداند ایران و جبهه مقاومت انتقام خون شهید سلیمانی و هم‌رزمان او را به‌زودی خواهند گرفت که این انتقام، سخت و کشنده خواهد بود.

حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان روز سه شنبه در آیین سوگواری و یادبود شهدای مقاومت در مسجد حضرت رقیه (س) اردستان افزود: شهید سپهبد سلیمانی شخصیتی بزرگ و از مصادیق بارز منتظران بود که در دل دشمن وحشت می‌انداخت و در برابر فرزندان شهدا مهربان و فروتن بود.

وی بیان کرد: دشمن از نام این سردار بزرگ به خود می‌لرزید و جرات روبه‌رو شدن و تاب مقاومت در برابر این مرد بزرگ و چهره بین‌المللی را نداشت.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی مقاومت بسیج اردستان با اشاره به خاطره‌ای از مسعود بارزانی یادآور شد: زمانی که داعش تا دروازه اربیل پیش رفت، کشورهای غربی و عربی به درخواست کمک جواب منفی دادند اما شهید سلیمانی پذیرفت و صبح روز بعد در اقلیم کردستان عراق حضور یافت که داعشی‌ها با شنیدن نام او وحشت کردند و با پذیرفتن شکست، محاصره اربیل را پایان دادند.

وی همچنین به پیام این بزرگ مرد جبهه و جنگ خطاب به دونالد ترامپ تاکید کرد: تو مرد سیاست نیستی و چیزی از حکومت نمی‌دانی، بدان این جنایت تو ارزش نظامی ندارد و یک تروریسم دولتی است.

مسعودیان اضافه کرد: خون ریخته شده و دست جدا شده این مرد بزرگ، سیلی محکمی بر گوش آمریکا خواهد نواخت و تو را له کرده و به خواری می‌اندازد.

وی ادامه داد: ترامپ بداند ملت‌های مسلمان، آزادگان جهان و مردم غیور ایران انتقام خون این شهیدان را خواهند گرفت و با برهم زدن خواب راحت از جنایتکاران، حضور آمریکاییان در منطقه و در کشورهای خاورمیانه پایان خواهد یافت و البته این انتقام چندان دیر نخواهد بود.

آیین سوگواری شهدای مقاومت در قالب دسته‌های عزاداری و سینه‌زنی از میدان شهید مدرس تا مسجد حضرت رقیه (س) با محوریت نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج با حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم اردستان برگزار شد.

سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه با حمله پهبادی آمریکا در فرودگاه بغداد به فیض شهادت نایل آمد.  

خاطرات شما از سفر به جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.