شناسایی آسیب‌ها در راستای تحقق اهداف انقلاب ضروری است

شناسایی آسیب‌ها در راستای تحقق اهداف انقلاب ضروری است

380

شناسایی آسیب‌ها در راستای تحقق اهداف انقلاب ضروری است

کاشان- ایرنا- مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: دشمن امروز نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است و باید آسیب‌ها را خوب بشناسیم و در کار هم جدی باشیم تا انقلاب به سرمنزل مقصود ...

شناسایی آسیب‌ها در راستای تحقق اهداف انقلاب ضروری است

کاشان- ایرنا- مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: دشمن امروز نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است و باید آسیب‌ها را خوب بشناسیم و در کار هم جدی باشیم تا انقلاب به سرمنزل مقصود برسد.

حجت الاسلام منصور فرجی روز سه‌شنبه در نشست گرامیداشت دهه بصیرت در فرمانداری کاشان به اجرا نشدن برخی منویات رهبری معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی، شناسایی نقاط قوت و ضعف دشمن، فکر کردن به وحدت و بصیرت‌افزایی در کشور مورد توجه بیشتر قرار بگیرد زیرا دشمن امروز به ما نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است.

وی بیانات مقام معظم رهبری در بحث بصیرت را یادآور شد و افزود: دشمن‌شناسی، دوست‌شناسی، نیازشناسی و اولویت‌شناسی باید مورد توجه قرار گیرد و اگر سپهبد سلیمانی را از دست دادیم، باید راه او را از سر بگیریم.

مدیر حوزه علمیه کاشان با اشاره به سنگین بودن بار مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: به فرموده پیامبر اسلام (ص)، پذیرش مسوولیت بدون لیاقت یا با اطلاع از وجود افرادی اصلح‌تر خیانت است.

وی با تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی و ابو مهدی مهندس گفت: مسلمانان به ویژه شیعیان به این صحنه‌ها عادت دارند، چنان که امیر المومنین (ع) در محراب ضربت خوردند و امام حسین (ع) نیز مظلومانه در صحرای کربلا تیر باران شدند.

فرجی اضافه کرد: این اقدام رییس جمهوری آمریکای جنایتکار امروز موجب وحدت بیشتر بین مسلمانان شد و دشمنان ددمنشی را به صحنه آورد که همه منویات آنها برای جهانیان مبرهن شده است.

وی تشریح کرد: باید تلاش کنیم از خون سردار آنچه او می‌خواست برجا بماند، نه آنچه دشمنان می‌خواستند؛ اگر کسی تاریخ داعش را بخواند، می‌فهمد سردار سلیمانی چه کار بزرگی انجام داد.

مدیر حوزه علمیه کاشان بیان کرد: این شهیدان سردارانی بودند که خود را در را خدا فدا نموده، خستگی را خسته کردند، جهاد راه به عینیت رساندند و لحظه‌ای غفلت نداشتند که ما چنین کسانی در جمهوری اسلامی کم نداریم و این افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه مردم پس از ۴۰ سال چنان پای کار ایستادند که گویی تازه انقلاب شده است، یادآور شد: جمعیت باشکوهی که برای استقبال از شهدای مقاومت در اهواز، مشهد، تهران، قم، کرمان و سایر نقاط ایران با چنان ایمانی پای کار آمدند که این حماسه را برپا کردند و سیل ما را هم با خود برد که این سیل، همان عشق اهل بیت (ع) است.

به گفته فرجی، نام سپهبد سلیمانی و سایر شهیدان جبهه مقاومت برای همیشه در یادها زنده خواهد ماند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

خاطرات شما از سفر به شناسایی آسیب‌ها در راستای تحقق اهداف انقلاب ضروری است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.