ثبت ۱۰ طلاق در هر شبانه روز در لرستان

ثبت ۱۰ طلاق در هر شبانه روز در لرستان

496

ثبت ۱۰ طلاق در هر شبانه روز در لرستان

خرم‎آباد - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت:‌ در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در استان به ثبت می رسد که میانگین سن طلاق برای مردان ۳۵.۵ و زنان ۳۰.۷ سال بوده ا...

ثبت ۱۰ طلاق در هر شبانه روز در لرستان

خرم‎آباد - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت:‌ در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در استان به ثبت می رسد که میانگین سن طلاق برای مردان ۳۵.۵ و زنان ۳۰.۷ سال بوده است.

مصطفی امانی پور روز سه شنبه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در هر شبانه روز ۴۴ ازدواج در استان به ثبت رسیده که میانگین سن ازدواج‌های ثبت شده برای مردان ۲۷.۷ و زنان ۲۲.۸ بوده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۲ هزار و ۸۸۱ واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده که در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در لرستان ثبت شده است.

امانی پور بیان کرد: که تقریباً ۱۰.۵ درصد از طلاق‌های ثبت شده بعد از کمتر از یک سال در استان به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: ۲۱ هزار و ۸۳۵ واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۷۳ مورد و معادل ۵۲.۵ درصد پسر و ۱۰ هزار و ۳۶۲ مورد و معادل ۴۷.۵ درصد دختر بوده‌اند و در مجموع به ازای هر ۱۱۱ پسر ۱۰۰ دختر در استان متولد شده است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: میانگین سن مادران ۲۹ سال و پدران ۳۴ سال بوده که از مجموع ولادت‌های ثبت شده ۱۳ هزار و ۸۴۱ مورد و معادل ۶۳.۴ درصد در شهرها و هفت هزار و ۹۹۴ مورد و معادل ۳۶.۶ درصد در روستاهای استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: در هر شبانه روز به طور متوسط ۷۹ نوزاد و هر ساعت سه نوزاد در استان متولد شده است.

خاطرات شما از سفر به ثبت ۱۰ طلاق در هر شبانه روز در لرستان نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.